Langzaam aan begin ik fan te raken van Under Armour. Goede producten en knallende communicatie. Vet hoor. Wat je ook niet mag missen in Collapse, een tof stukje interactieve communicatie voor The Division, de nieuwe Tom Clancy shooter.
Enjoy!
Reclame die je niet gemist mag hebben
Under Armour gaat lekker: nu met Michael Phelps
Under Armour maakt meters. Eerder in m'n Revue was ik onder de indruk van de introductiereeks van de nieuwe tagline:
It's What You Do in the Dark That Puts You in the Light.
De laatste spot in die reek is ook weer goehoed! Nu met Michael Phelps die zich klaarmaakt voor de Olympics.
De wereld vergaat om je heen in Collapse
Ter promotie van de nieuwe Tom Clancy shooter, The Division, is Collapse ontwikkelt. Doordat de game in je eigen omgeving afspeelt (geef even je adres en Google Maps doet de rest) voelt het allemaal erg dichtbij.
Speel het en ervaar hoe snel de mensheid naar de knoppen gaat. Door jou.
Trends en ontwikkelingen
Hoe als publisher om te gaan met adblockers
Bright zette op een rij hoe uitgevers slim omgaan met adblockers.
Van complete blokkade:
Tot sympathie:
Tot deelse afsluiting:
Of lekker irritant:
Tot humor:
Werknemers tracken met wearables? Dat mag niet.
De Autoriteit Persoonsgegevens heeft twee bedrijven op de vingers getikt die de activiteiten en slaappatronen van werknemers in de gaten hielden via wearables.
Zelfs als de wearable een kado is, mag dat niet. Logisch ook wel.
4chan oprichter Christopher 'moot' Poole naar Google
Dit is interessant. Google trekt 'moot' naar binnen om Google+ een nieuw leven (ja alweer) in te blazen.
Google laat je in 3D ruimte tekenen met Tilt Brush
Ok. Dit kan nog wel eens vet gaan worden.
Google introduceert Tilt Brush, wat goed werkt met een HTC Vive. Teken in 3D ruimte met de joystick. Hoe vet!
Eerste VR Bioscoop geopend. In Amsterdam.
In Amsterdam is 's werelds eerste VR cinema open gegaan. Met films die een 10tje kosten en ongeveer 20 minuten duren. Ik ben er reuze benieuwd naar!
Verdieping dat het lezen waard is
Is webcare altijd echt?
Dit artikel op Marketingfacts is het lezen waard. Zijn al die gesprekken op sociale kanalen wel echt?
Spoiler: Nee natuurlijk niet.