Nieuwe maand, nieuwe 🧠 Denk als een strateeg! De nieuwsbrief met strategische breinvoer om slimmer naar trends & ontwikkelingen te leren kijken.

Ik praat je ook deze maand weer bij met de slimste strategische stukken en de mooiste inspiratie. Je leest o.a. over:

  • Waarom Burger King niet goed gaat door veel te breed te communiceren in de afgelopen campagnes 🍔
  • Hoe Airbnb de focus legt op branding, onder andere om de 90% direct verkeer verder te stimuleren 📲
  • De samenvatting van 40+ trendrapporten om de toekomst te kunnen zien 🔮
  • Waarom een kassabon het verschil maakt in het verminderen van consumptie van rood vlees 🥩
  • Hoe het kan dat Peleton onderuit gaat in 2022 en wat investeerders daaraan willen doen 🚴‍♂️

Veel wijsheid en leesplezier!

Matthijs

This post is for subscribers only

Already have an account? Sign in.

Hoe Burger Kings marktaandeel verliest door inconsistente communicatie 🍔